Przesyłka ma status „zwrot” – co to oznacza?

Zwrot przesyłki zostaje nadany w przypadku, gdy następuje odmowa przyjęcia lub przesyłka posiada błędny adres i nie została przesłana informacja z poprawnym adresem doręczenia. 

Koszt zwrotu przesyłki pokrywa nadawca – jest to koszt podstawowej wysyłki paczki + ubezpieczenie (jeśli zostało wykupione). 

Czy artykuł był pomocny?

4413 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.