Jak ponowić odbiór zlecenia? Instrukcja

Jeśli kurier nie odebrał Twojej przesyłki możesz ponowić jej odbiór w systemie. W tym celu:

1. Wejdź w zakładkę Panel klienta → Lista zamówień → Zamówienia 

2. Wybierz przesyłkę, którą chcesz ponowić

3. Naciśnij przycisk Ponów odbiór znajdujący się po prawej stronie 

4. Wybierz termin planowanego odbioru i kliknij Zamawiam odbiór  

Kurier w wyznaczonym terminie przyjedzie po odbiór przesyłki.

Możesz również ponowić kilka zamówień jednocześnie. W tym celu 

1. Wejdź w zakładkę Panel klienta → Lista zamówień → Zamówienia
2. Wybierz opcję Ponów odbiory i wybierz przewoźnika, którego zlecenia chcesz ponowić

3. Zaznacz zamówienia, dla których chcesz ponowić odbiór (1) i wybierz termin planowanego podjazdu (2)

4. Kliknij Zamawiam odbiór (3) - kurier podjedzie w wyznaczonym terminie

Jeśli zamówienie ponawiałeś już 2 razy i kurier nadal nie podjechał skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które zajmie się dla Ciebie tą sprawą. 

Biuro Obsługi Klienta - Pomoc i kontakt
Dlaczego moja przesyłka nie została odebrana?

Czy artykuł był pomocny?

4702 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.