Inny adres nadawcy na etykiecie
Usługa "Inny adres nadawcy na etykiecie" umożliwia zastąpienie rzeczywistego adresu nadawcy innymi danymi. Oznacza to, że kurier podjedzie pod wskazany przez Ciebie w zleceniu adres, a na liście przewozowym znajdą się inne dane.
Usługa obejmuje przewoźników: InPost, Ambro, DHL, Pocztex, DPD, Orlen Paczka oraz dla przesyłek zagranicznych DPD i FedEx
Uwaga! Jeśli wybierasz paczkomaty InPost pamiętaj o tym, że mimo zastąpienia danych na etykiecie odbiorca, który korzysta z aplikacji InPost będzie w niej widział rzeczywiste dane nadawcy.
Jak złożyć takie zamówienie?
1. Zaloguj się do konta i w pierwszej kolejności dodaj Inny adres do książki adresowej → zobacz jak to zrobić tutaj.
2. Wejdź w zakładkę "Zamów kuriera", uzupełnij wymiary przesyłki i zaznacz usługę dodatkową "Inny adres nadawcy na etykiecie".
2. Po prawej stronie możesz z listy wybrać zapisany adres.
3. Klikając "..." możesz zobaczyć pełny adres, aby zweryfikować czy jest poprawny.
4. Klikając "Więcej" zawsze możesz rozwinąć adres, by sprawdzić czy został wybrany poprawny.
5. Następnie przejdź do uzupełnienia danych nadawcy oraz odbiorcy i złóż zamówienie - gotowe!
Jeśli wszystkie przesyłki wysyłasz z opcją "Inny adres nadawcy na etykiecie" możesz usługę dodatkową włączyć na stałe.
W tym celu wejdź w zakładkę "Ustawienia" i ponownie "Ustawienia"
W sekcji "Inny adres nadawcy na etykiecie" zaznacz checkbox 'Domyślnie zaznaczaj opcję "Inny adres nadawcy na etykiecie"' i zapisz ustawienia.