Jak zgłaszać problemy techniczne aplikacji Shoper
Jeżeli podczas korzystania z platformy Shoper na ekranie pojawił się komunikat błędu lub jakakolwiek informacja to prosimy o przesłanie zrzutu ekranu zawierającego owy komunikat, w ten sposób będziemy mogli zweryfikować co jest przyczyną takiego błędy.
Poniższe kroki są opcjonalne, jednak możemy poprosić o wykonanie ich jeżeli uznamy, że te informacje są konieczne.
1. Zapis Logu konsoli deweloperskiej
Przydatny może być również zapis logów z konsoli deweloperskiej przeglądarki (Firefox, Chrome lub Edge). Aby pobrać log należy wykonać następujące kroki:
- Naciśnij klawisz F12 na klawiaturze - otworzy to konsolę (w przypadku przeglądarki Edge może być konieczne dodatkowo kliknięcie przycisku “Otwórz DevTools” w wyskakującym okienku)
- Z otwartą konsolą należy ponownie spróbować zamówić kuriera
- Zapisz LOG (Poniżej instrukcja, jak to zrobić w poszczególnych przeglądarkach)
- Prześlij LOG korzystając z formularza zgłoszenia (zakładka Pomoc i kontakt) lub w odpowiedzi do istniejącego zgłoszenia
Mozilla Firefox
- Przejdź do zakładki “Konsola”
- Kliknij prawym przyciskiem myszy na komunikat
- Wybierz opcję “Eksportuj widoczne komunikaty do”
- Wybierz opcję “Plik” i zapisz plik
Google Chrome
- Przejdź do zakładki “Console”
- Kliknij prawym przyciskiem myszy na komunikat lub tło
- Wybierz opcję “Save as…” i zapisz plik
Microsoft Edge
Po naciśnięciu klawisza F12 może być konieczne dodatkowe potwierdzenie przyciskiem “Otwórz w DevTools”
- Przejdź do zakładki “Console”
- Kliknij prawym przyciskiem myszy na komunikat lub tło
- Wybierz opcję “Save as…” i zapisz plik