Zapłaciłem fakturę – nadal widnieje jako nieopłacona

W sytuacji, gdy przelew za fakturę został wykonany, a mimo to wyświetla się informacja na koncie, że faktura jest nieuregulowana, przychodzą wezwania do zapłaty należy przesłać potwierdzenie przelewu bezpośrednio do Działu Finansowego na adres finanse@polkurier.pl w celu weryfikacji płatności. 
Podczas wykonywania przelewu należy się każdorazowo upewnić, czy wprowadzony numer konta jest zgodny z numerem podanym na fakturze oraz czy wprowadzony tytuł przelewu jest poprawny, czyli posiada numer faktury, za którą wykonywany jest przelew. 

Czy artykuł był pomocny?

2702 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.