Szczegółowy zakres funkcjonalności Aplikacji i zasad ich działania

Za pomocą bezpłatnej aplikacji mobilnej Polkurier możesz szybko i łatwo zamawiać przesyłki oraz masz wgląd do swoich płatności, a także szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Zachęcamy do zainstalowania i wypróbowania.

Aplikację pobierz ze Sklepu Play

Następnie zaloguj się swoim loginem i hasłem lub, jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

 

Złożenie zamówienia w aplikacji mobilnej Polkurier.pl

1. Wybierz "Nowe zamówienie" 

2. Wybierz rodzaj przesyłki - koperta, paczka, paleta

3. Wybierz kraj nadania i dostawy

4. Uzupełnij zawartość przesyłki

5. Wprowadź wymiary i wybierz rodzaj przesyłki - standardowa lub niestandardowa 

 

6. Klikając "Dodaj kolejną paczkę" możesz w tym samym zamówieniu wprowadzić wymiary kolejnej przesyłki 

7. Jeśli korzystasz z zapisanych szablonów, możesz z niego skorzystać

8. Przejdź do kolejnego kroku "Dalej: Usługi dodatkowe"

 

9. Wybierz usługi, które Cię interesują: pobranie, ubezpieczenie, czy inne usługi. Klikając "Więcej usług" wyświetlą się do wyboru wszystkie usługi dodatkowe dostępne w Polkurier.

 

10. Kliknij "Dalej: przewoźnik" i wybierz przewoźnika, którym chcesz zrealizować wysyłkę

 

11. Przejdź dalej do "Dalej: adres nadania" i uzupełnij dane adresowe nadawcy lub wstaw zapisany w Książce adresowej adres. W tym kroku możesz również wybrać datę odbioru przesyłki przez kuriera lub wybrać samodzielne dostarczenie przesyłki do punktu nadań. 

 

12. Przejdź dalej do "Dalej: adres dostawy" i uzupełnij dane

 

13. Przejdź do "Dalej: Podsumowanie i płatność" i wybierz sposób nadania - datę i godzinę lub dostarczenie samodzielne

14. Następnie przejdź do podsumowania płatności. W tym momencie możesz złożyć zamówienie - jeśli działasz na zasadzie fakturowania lub opłacić zamówienie - jeśli korzystasz z przedpłaty. 

15. Po opłaceniu zamówienia wygenerujemy etykietę, którą możesz pobrać. 

Pozostałe funkcje aplikacji

 

16. Pomoc i kontakt: tu znajdują się wszystkie Twoje zgłoszenia do BOK. Klikając plus w prawym dolnym rogu masz możliwość utworzenia nowego zgłoszenia

17. Lista zamówień: znajdują się tu wszystkie Twoje zamówienia. Klikając w wybrane zamówienie masz wgląd do pełnych informacji na jego temat

18.  Finanse: tu znajdziesz swoje faktury do pobrania i informacje na temat płatności

19. Zbiorcze odbiory: tu będziesz widzieć wszystkie zbiorcze odbiory do złożonych zamówień (jeśli z nich korzystasz)

20. Książka adresowa: pozwala na dodanie lub edycję adresów nadawcy i odbiorcy

21. Ustawienia konta: dostępne w aplikacji funkcje to Szablony paczek, Domyślny przewoźnik, Domyślny punkt nadania, Konta bankowe, Zmień hasło, Zmień kod telefoniczny, Regulamin, Polityka prywatności, Wyloguj się

22. Przycisk pozwala na przejście do składania zamówienia, przejście do wysłania zgłoszenia do BOK, wybranie numeru telefonu do BOK

Czy artykuł był pomocny?

733 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.