Szczegółowy zakres funkcjonalności Aplikacji i zasad ich działania
Za pomocą bezpłatnej aplikacji mobilnej Polkurier możesz szybko i łatwo zamawiać przesyłki oraz masz wgląd do swoich płatności, a także szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Zachęcamy do zainstalowania i wypróbowania.
Aplikację pobierz ze Sklepu Play
Następnie zaloguj się swoim loginem i hasłem lub, jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj się.
Złożenie zamówienia w aplikacji mobilnej Polkurier.pl
1. Wybierz "Nowe zamówienie"
2. Wybierz rodzaj przesyłki - koperta, paczka, paleta
3. Wybierz kraj nadania i dostawy
4. Uzupełnij zawartość przesyłki
5. Wprowadź wymiary i wybierz rodzaj przesyłki - standardowa lub niestandardowa
6. Klikając "Dodaj kolejną paczkę" możesz w tym samym zamówieniu wprowadzić wymiary kolejnej przesyłki
7. Jeśli korzystasz z zapisanych szablonów, możesz z niego skorzystać
8. Przejdź do kolejnego kroku "Dalej: Usługi dodatkowe"
9. Wybierz usługi, które Cię interesują: pobranie, ubezpieczenie, czy inne usługi. Klikając "Więcej usług" wyświetlą się do wyboru wszystkie usługi dodatkowe dostępne w Polkurier.
10. Kliknij "Dalej: przewoźnik" i wybierz przewoźnika, którym chcesz zrealizować wysyłkę
11. Przejdź dalej do "Dalej: adres nadania" i uzupełnij dane adresowe nadawcy lub wstaw zapisany w Książce adresowej adres. W tym kroku możesz również wybrać datę odbioru przesyłki przez kuriera lub wybrać samodzielne dostarczenie przesyłki do punktu nadań.
12. Przejdź dalej do "Dalej: adres dostawy" i uzupełnij dane
13. Przejdź do "Dalej: Podsumowanie i płatność" i wybierz sposób nadania - datę i godzinę lub dostarczenie samodzielne
14. Następnie przejdź do podsumowania płatności. W tym momencie możesz złożyć zamówienie - jeśli działasz na zasadzie fakturowania lub opłacić zamówienie - jeśli korzystasz z przedpłaty.
15. Po opłaceniu zamówienia wygenerujemy etykietę, którą możesz pobrać.
Pozostałe funkcje aplikacji
16. Pomoc i kontakt: tu znajdują się wszystkie Twoje zgłoszenia do BOK. Klikając plus w prawym dolnym rogu masz możliwość utworzenia nowego zgłoszenia
17. Lista zamówień: znajdują się tu wszystkie Twoje zamówienia. Klikając w wybrane zamówienie masz wgląd do pełnych informacji na jego temat
18. Finanse: tu znajdziesz swoje faktury do pobrania i informacje na temat płatności
19. Zbiorcze odbiory: tu będziesz widzieć wszystkie zbiorcze odbiory do złożonych zamówień (jeśli z nich korzystasz)
20. Książka adresowa: pozwala na dodanie lub edycję adresów nadawcy i odbiorcy
21. Ustawienia konta: dostępne w aplikacji funkcje to Szablony paczek, Domyślny przewoźnik, Domyślny punkt nadania, Konta bankowe, Zmień hasło, Zmień kod telefoniczny, Regulamin, Polityka prywatności, Wyloguj się
22. Przycisk pozwala na przejście do składania zamówienia, przejście do wysłania zgłoszenia do BOK, wybranie numeru telefonu do BOK