Paczkomat Ekonomiczny

Usługa Paczkomat Ekonomiczny polega na złożeniu zamówienia z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem. Jeśli zamówienie złożysz 2 dni robocze wcześniej cena za nadanie takiej przesyłki będzie niższa. Oznacza to, że jeśli zamówienie złożysz np. w środę 16.08.2023, aby skorzystać z promocyjnych stawek do przewozu możesz wydać je najwcześniej za 2 dni robocze, czyli w tym przykładzie w piątek 18.08.2023

Dodatkowo paczkomatów ekonomicznych nie można nadawać w poniedziałki, jest to dzień, którego ta usługa nie obejmuje. Jeśli pobranie etykiety wypadałoby na poniedziałek będzie ono automatycznie przesunięte na wtorek. Zlecenia złożone w weekend będzie można nadać dopiero w środę czyli:

  • Poniedziałek → Środa
  • Wtorek → Czwartek
  • Środa → Piątek
  • Czwartek → Wtorek
  • Piątek → Wtorek
  • Sobota → Środa
  • Niedziela → środa

 

Aby złożyć takie zamówienie zaloguj się na portalu, wejdź w zakładkę “Zamów kuriera” i wybierz usługę “Paczkomat Ekonomiczny” 

Po złożeniu zamówienia otrzymasz informację, kiedy przesyłka może zostać nadana, aby obejmowała ją promocja. 

W tym momencie nie zostanie jeszcze wygenerowana etykieta do przesyłki. Pojawi się etykiet tymczasowa - na tej etykiecie nie nadasz przesyłki. 
Etykieta tymczasowa może służyć np. do oznaczenia paczek w sytuacji, gdy wysyłasz ich więcej, tak aby nie pomylić odbiorców.

Właściwa etykieta, którą należy nakleić na przesyłkę pojawi się po 48 godzinach od wygenerowania zlecenia, możesz pobrać ją w zakładce "Lista zamówień" oraz otrzymasz ją na adres e-mail podany w zleceniu. Tę etykietę należy nakleić na przesyłkę przed wysłaniem.

Czy artykuł był pomocny?

5232 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.