Nadanie bez etykiety - instrukcja

Usługa nadania bez etykiety nie wymaga drukowania przez Ciebie listu przewozowego i naklejania go na przesyłkę. Aby nadać taką przesyłkę podczas składania zamówienia zaznacz usługę dodatkową “Nadanie bez etykiety”

Następnie zamówienie uzupełnij tak samo, jak każde zamówienie na portalu (Jak złożyć zlecenie na portalu?).

Po złożeniu zamówienia na adres e-mail otrzymasz 9-cyfrowy kod nadania, którym będziesz mógł otworzyć skrytkę w paczkomacie. Jeśli posiadasz aplikację InPost kod otrzymasz w aplikacji, która powiązana jest z numerem telefonu podanym w zamówieniu. 

Uwaga! Na przygotowanej paczce nie powinna znajdować się żadna etykieta nadawcza, której dane mogłyby wprowadzić przewoźnika w błąd. Zadbaj o staranne zapakowanie przesyłki i wyraźnie umieść na niej 9-cyfrowy kod nadania (możesz go nawet napisać markerem lub długopisem). Następnie udaj się do dowolnego Paczkomatu lub PaczkoPunktu*

Tymczasowa etykieta - system wygeneruje tymczasową etykietę, na której znajdować się będą dane przesyłki oraz numer paczki. Jest to etykieta, która pozwoli Ci prawidłowo przygotować przesyłki do wydania, np. w sytuacji gdy wysyłasz większą ilość tak, aby właściwą przesyłkę nadać do odpowiedniego odbiorcy. Przed umieszczeniem przesyłki w paczkomacie/zaniesieniem do punktu pamiętaj, aby etykietę usunąć. 

Zalecamy napisać na przesyłce numer paczki markerem, co ułatwi odnalezienie jej w przypadku zaginięcia. 

Co jeśli nie otrzymasz wiadomości z kodem nadawania? Taką wiadomość otrzymasz bezpośrednio od InPost. Jeśli z jakiejś przyczyny wiadomości nie otrzymasz zalecamy sprawdzenie folderu spam, sprawdzenie czy został w zleceniu wprowadzony poprawny adres e-mail oraz weryfikację, czy posiadasz zainstalowaną aplikację InPost (jeśli tak, w aplikacji znajdziesz swój kod nadania). Jeśli wiadomość nadal do Ciebie nie dotarła ostatecznym rozwiązaniem jest anulowanie zamówienia i złożenie go ponownie. 

*Nie wszystkie PaczkoPunkty mogą mieć możliwość przyjęcia przesyłki bez etykiety do transportu, dlatego przed zaniesieniem paczki do wybranego punktu zalecamy zweryfikowanie, czy jest taka możliwość lub wybranie Paczkomatu InPost

 

 

Czy artykuł był pomocny?

3519 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.