Pobranie (COD) - podstawowe informacje
Pobranie – usługa polegająca na doręczeniu przesyłki do odbiorcy, przy czym kurier pobiera od odbiorcy ustaloną przez nadawcę podczas składania zamówienia opłatę. Opłata jest zwracana nadawcy w jednej z dostępnych form: przelew bankowy lub przekaz pocztowy. Usługa dostępna tylko dla przesyłek krajowych.
→ Skarbonka pobrań - podstawowe informacje
→ PIN (m. in. dla skarbonki pobrań)
→ Czy można otworzyć przesyłkę przed zapłaceniem pobrania?
→ Gdzie znajdę informację o zwrocie moich pobrań?
→ W jaki sposób obliczać termin zwrotu pobrania?
→ Dlaczego mam zawieszone pobranie?
→ Nie dostałem zwrotu pobrania - co zrobić?
→ Przesyłka posiada błędne pobranie - co zrobić?
Poza opcją zwrotu pobrania można również uzgodnić kompensaty pobrań na poczet faktur:
→ Kompensata - dlaczego została wykonana?