Własne szablony e-mail
Korzystając z pakietu Własne szablony e-mail możesz wysyłać do swoich klientów powiadomienia o nadaniu, wydaniu do doręczeniu lub anulowaniu przesyłki z własną treścią, logo, banerem reklamowym.
Jak włączyć taki pakiet?
Wejdź w Panel klienta → Pakiety SMART → Własne szablony e-mail → Wybierz
Po aktywacji możesz przystąpić do zdefiniowania szablonu w zakładce Panel klienta → Ustawienia → Powiadomienia → Własne szablony Email → Dodaj nowy
Zostaniesz przekierowany do edytora.
1. Typ wiadomości - wybierz rodzaj wiadomości, do której ma obowiązywać dany szablon.
2. Status - po wybraniu akcji "Aktywny" powiadomienie będzie wysyłane z Twoją treścią zamiast standardowej.
3. Tytuł wiadomości - wprowadź tytuł, sugerujemy tytuł który jasno będzie klienta informować jakie informacje zawierać będzie wiadomość.
4. Dodaj plik - znajdują się tu różne bloki, możesz dodawać je według własnych potrzeb.
5. Wyślij wiadomość testową do mnie - otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w koncie - w ten sposób możesz sprawdzić, jak Twoja wiadomość będzie wyglądać u klienta.
6. Podgląd wiadomości - możesz podejrzeć wygląd wiadomości bez logowania się do poczty.
7. Na końcu zapisz wprowadzony szablon.
Jak dodać treść i grafiki do wiadomości?
Pierwszy segment - możesz dodać swoje logo. Kliknij + Dodaj blok → Logotyp → + Dodaj logotyp → Załaduj plik z dysku
Po wybraniu pliku zostanie załadowany, poniżej możesz dodać link, np. do swojego sklepu. Gdy klient w wiadomości kliknie w Twoje logo zostanie przekierowany na wskazany przez Ciebie adres.
Drugi segment - możesz dodać dowolne elementy, które mają znaleźć się w powiadomieniu, możesz również dowolnie zmieniać ich kolejność przeciągając je w górę/w dół.
Ostatni segment (czarne tło) - są to dane Twojej firmy. Rubryki, które uzupełnisz będą się w wiadomości wyświetlać. Te, które zostawisz puste nie będą się pojawiać.
Po uzupełnieniu danych zapisz szablon.