Kod telefoniczny do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta

W celu zabezpieczenia kont podczas obsługi telefonicznej wprowadzony został Kod telefoniczny, który należy podać podczas kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu weryfikacji.

Instrukcja znajduje się poniżej, zobacz jeszcze Jak najszybciej się z nami skontaktować?

Kod znajdziesz po zalogowaniu się na stronie Polkurier.pl w zakładce “Panel Klienta” w górnej części menu:

Kod telefoniczny jest wygenerowany automatycznie, natomiast w każdej chwili możesz ustawić własny kod w zakładce “Panel Klienta → Ustawienia → Zmiana kodu tel.”

Pamiętaj! 
Kod telefoniczny może zawierać wyłącznie cyfry
Kod telefoniczny musi mieć 4 cyfry
Kod telefoniczny nie może zawierać 3 powtórzeń tej samej cyfry pod rząd (np. "1111")
Kod telefoniczny nie może zawierać sekwencji kolejnych cyfr następujących po sobie (np. "1234" lub "4321")

Przed rozmową pamiętaj zawsze przygotować numer zamówienia w Polkurier.pl jeśli chcesz rozmawiać na temat przesyłki, numer faktury lub numer reklamacji.

Czy artykuł był pomocny?

4665 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.