Otrzymałem wycenę, chcę zrealizować wysyłkę.
Po wykonaniu wyceny transportu otrzymasz od nas wiadomość mailową z konkretnymi informacjami takimi jak: stawka, możliwy termin realizacji oraz informacja, do kiedy zarezerwowane jest miejsce transportowe i stawka. Dział spedycji określi również, do kiedy należy udzielić odpowiedzi odnośnie realizacji, aby wysłać towar w zaproponowanych stawkach.
Pamiętaj, że transport spedycyjny jest wyceniany na dany dzień. Ze względu na stałe wahania kursów walut, opłat paliwowych i drogowych cena za realizacje może się zmienić po upłynięciu wyznaczonego w wiadomości terminu. Jeśli jednak zdecydujesz się na realizację po przekroczeniu wyznaczonego terminu wycena zostanie ponownie przeliczona i otrzymasz informację o aktualnej stawce.
Jeśli zdecydowałeś się na realizację wystarczy odpowiedzieć na wiadomość ze stawką, którą wysyła Spedycja Polkurier lub zalogować się na portal i potwierdzić realizację poprzez Panel Klienta w zakładce "Lista zamówień".
Jeśli taka decyzja zapadnie danego dnia do godziny 14:00 (lub godziny określonej w wiadomości) – zlecenie zostanie zrealizowane kolejnego dnia roboczego, jeśli po godzinie 14:00 – zlecenie będzie zrealizowane dzień później.
Realizacja może nastąpić po opłaceniu zlecenia.
Po zatwierdzeniu realizacji otrzymasz od nas informacje na temat listu przewozowego, odbioru przesyłki oraz dokumentów wymaganych do transportu.