Otrzymałem wycenę, chcę zrealizować wysyłkę.

Po wykonaniu wyceny transportu otrzymasz od nas wiadomość mailową z konkretnymi informacjami takimi jak: stawka, możliwy termin realizacji oraz informacja, do kiedy zarezerwowane jest miejsce transportowe i stawka. Dział spedycji określi również, do kiedy należy udzielić odpowiedzi odnośnie realizacji, aby wysłać towar w zaproponowanych stawkach.

Pamiętaj, że transport spedycyjny jest wyceniany na dany dzień. Ze względu na stałe wahania kursów walut, opłat paliwowych i drogowych cena za realizacje może się zmienić po upłynięciu wyznaczonego w wiadomości terminu. Jeśli jednak zdecydujesz się na realizację po przekroczeniu wyznaczonego terminu wycena zostanie ponownie przeliczona i otrzymasz informację o aktualnej stawce.

Jeśli zdecydowałeś się na realizację wystarczy odpowiedzieć na wiadomość ze stawką, którą wysyła Spedycja Polkurier lub zalogować się na portal i potwierdzić realizację poprzez Panel Klienta w zakładce "Lista zamówień".

Jeśli taka decyzja zapadnie danego dnia do godziny 14:00 (lub godziny określonej w wiadomości) – zlecenie zostanie zrealizowane kolejnego dnia roboczego, jeśli po godzinie 14:00 – zlecenie będzie zrealizowane dzień później.

Realizacja może nastąpić po opłaceniu zlecenia.

Po zatwierdzeniu realizacji otrzymasz od nas informacje na temat listu przewozowego, odbioru przesyłki oraz dokumentów wymaganych do transportu. 

Czy artykuł był pomocny?

4648 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.