Opony, felgi, koła w DHL

Każdy z przewoźników posiada inne wytyczne, jeśli chodzi o pakowanie opon. W standardzie mogą być wysyłane opony do samochodów osobowych. Przypominamy, że pakowanie samych opon oraz opon z felgami różni się, dlatego proszę zapoznać się z poniższymi instrukcjami oraz z podstawowymi zasadami pakowania przesyłek w artykule Sposoby pakowania w DHL

  1. OPONY
    a) przesyłka standardowa: 
    Zapakowane pojedynczo według załączonej poniżej instrukcji, nieprzekraczające wymiarów przesyłki standardowej (w tym średnica 60 cm).

    b) przesyłka niestandardowa: 
    Opony zapakowane po 2 szt. i więcej, przekraczające średnicę 60 cm, mieszczące się w wymiarach przesyłki niestandardowej według załączonej poniżej instrukcji.
     
  2. FELGI
    a) przesyłka standardowa: 
    Zapakowane w karton o regularnym kształcie z wypełnieniem, mieszczący się w wymiarach przesyłki standardowej, nie owinięty folią stretch.  

    b) przesyłka niestandardowa: 
    Zapakowana w folię stretch z tekturowymi przekładkami lub w karton o regularnym kształcie z wypełnieniem mieszczący się w wymiarach przesyłki niestandardowej. 
     
  3. KOŁA
    a) przesyłka standardowa: 
    Zapakowane w karton o regularnym kształcie nie owinięty folią stretch mieszczący się w wymiarach wyznaczonych przez przewoźnika.

    b) przesyłka niestandardowa: 
    Zapakowane w karton o regularnym kształcie mieszczący się w wymiarach wyznaczonych przez przewoźnika.

Jak zapakować opony, felgi i koła u innych przewoźników?
Opony, felgi, koła w Pocztex
Opony, felgi, koła w FedEx
Opony, felgi, koła w InPost
Opony, felgi, koła w DPD

Pliki do pobrania:

Czy artykuł był pomocny?

7608 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.