Otwarcie przesyłki przed opłaceniem pobrania COD

Przewoźnicy z reguły nie wyrażają zgody na otwarcie przesyłki przed jej przyjęciem, a w przypadku przesyłek dostarczanych za pobraniem - przed opłaceniem pobrania. Przewoźnicy dostępni w Polkurier.pl, którzy nie wyrażają takiej zgody to: DHL, InPost, FedEx, Ambro Express, Pocztex, Geis, GLS, Raben, UPS, Orlen Paczka. 

Wyjątkiem jest przewoźnik DPD, który udostępnia możliwość weryfikacji przesyłki przed przyjęciem odbioru i przekazaniem kwoty pobrania kurierowi, jednak jedynie na wyraźne żądanie odbiorcy. 

Jeśli opakowanie przesyłki jest uszkodzone i zastanawiasz się, czy nie wpłynęło to na stan towaru zgłoś ten fakt podczas doręczenia kurierowi, który spisze z Tobą protokół szkody lub poinstruuje jak zrobić to samodzielnie (niektórzy przewoźnicy udostępniają możliwość spisania protokołu szkody online). Niezwykle istotne jest, aby uszkodzenie było zgłoszone bez zwłoki. 

Zobacz, jakie obowiązują terminy na spisanie protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji z tytułu uszkodzenia u poszczególnych przewoźników:

Uszkodzenie - InPost
Uszkodzenie - GLS
Uszkodzenie - Orlen Paczka
Uszkodzenie - DHL
Uszkodzenie - DPD
Uszkodzenie - Ambro Express
Uszkodzenie - FedEx
Uszkodzenie - Geis
Uszkodzenie - Pocztex
Uszkodzenie - UPS

Czy artykuł był pomocny?

3672 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.