Numer ID Klienta

Numer ID Klienta, numer konta w Polkurier.pl – dlaczego jest tak ważny i czy muszę go podawać za każdym razem?
Dbamy o Twoje bezpieczeństwo zapewniając odpowiednie zabezpieczenia, aby niepożądane osoby nie dostały się do Twojego konta. Posiadając numer ID klienta można wydać dyspozycje, które są płatne dlatego pamiętaj, by nie podawać go osobom niepożądanym. Dodatkowo pracownik każdorazowo poprosi Cię o dane – imię i nazwisko, co również zabezpiecza Twoje konto – żadne informacje nie zostaną udzielone nieodpowiedniej osobie.
Z powodu bezpieczeństwa nasi konsultanci zawsze poproszą Cię o podanie numeru klienta. 

Co jeśli nie pamiętam numeru ID klienta? 

Numer znajdziesz po zalogowaniu się na portal, w prawym górnym rogu.

Znajdziesz go też na każdym dokumencie, który od nas otrzymałeś (faktura, korekta, umowa, itp.) pod danymi firmy.

Nie mam dostępu do konta / umowy / faktury i nie znam numeru ID klienta – co wtedy?

Skontaktuj się z nami – pracownik przeprowadzi jednorazową weryfikację konta, podczas której system zapyta o szczegóły dotyczące współpracy – takie, na które odpowiedź zna tylko właściciel. Po udanej weryfikacji system poda numer klienta, który należy zanotować ponieważ przy każdym kontakcie będzie on wymagany. 

Czy artykuł był pomocny?

6038 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.