Nie dostałem zwrotu pobrania – co zrobić?
W takiej sytuacji należy zweryfikować termin zwrotu pobrania oraz czy wszystkie faktury na koncie są uregulowane. O ile nie została wykupiona usługa zwrotu pobrania w ciągu 1 dnia roboczego, 4 lub 16 dni roboczych przewoźnicy przestrzegają poniższych terminów zwrotu pobrań:
DPD – zwrot do 5-7 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
DHL – zwrot do 10 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
FedEx – zwrot do 5 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
InPost kurier – zwrot do 5 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
InPost paczkomat – zwrot do 5 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
UPS – zwrot do 3 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
Pocztex – zwrot 2-3 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
Ambro Express – zwrot do 10 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
Orlen Paczka – zwrot w 1 dzień roboczy po doręczeniu przesyłki.
Geis – zwrot do 10 dni roboczych po doręczeniu przesyłki.
Dodatkowo jeśli dla zwrotu pobrania została wybrana usługa przekazu pocztowego do każdego z terminów należy doliczyć dodatkowo 4 dni robocze.
Zatem, jeśli nie otrzymałeś zwrotu pobrania, wszystkie faktury są opłacone a termin wyznaczony już upłynął należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta poprzez zakładkę "Kontakt", które wyjaśni zaistniałą sytuację.
→ W jaki sposób należy obliczać termin zwrotu pobrania?
→ Pobranie (COD) - podstawowe informacje