Na fakturze są błędne dane – co zrobić (nota korygująca)?

Jeśli na fakturze pojawiły się błędne dane i nie jest to numer NIP jak najbardziej taka faktura może zostać skorygowana. W tym celu zawsze należy przysłać do Biura Obsługi Klienta poprzez zakładkę “Kontakt” lub bezpośrednio do Działu Finansowego na adres finanse@polkurier.pl notę korygującą (wzór w pliku poniżej), aby Dział Księgowości mógł wprowadzić zmiany na fakturze. 

Jeśli zmienia się numer NIP firmy należy zgłosić ten fakt do Biura Obsługi Klienta poprzez zakładkę “Kontakt” niezwłocznie ponieważ wymagana jest rejestracja nowego konta. Przesyłki, które zostaną nadane na danym numerze NIP nie mogą zostać skorygowane za pomocą noty i przeniesione na inną firmę o innym numerze NIP.

Pliki do pobrania:

Czy artykuł był pomocny?

3362 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.