Książka adresowa

W zakładce "Książka adresowa” znajduje się lista wszystkich adresów zapisanych na stałe. Można dodawać lub edytować adresy zarówno nadawcze jak i doręczenia. 

Dodawanie nowego adresu:

Zaloguj się na portalu, wejdź w zakładkę “Panel klienta → Książka adresowa", następnie:

  1. Dodaj nowy adres
  2. Rozwiń listę i wybierz, czy będzie to adres nadawcy czy odbiorcy
  3. Kliknij “Zapisz”

Zapisane adresy pojawiają się do wyboru podczas składania zlecenia na portalu - rozwiń listę i wybierz adres, który chcesz wykorzystać. 

 

Wybór adresu domyślnego:

Zaloguj się na portalu, wejdź w zakładkę “Panel klienta → Książka adresowa", następnie:

Edycja wybranego adresu: 

Ustawienie domyślnego paczkomatu (InPost) oraz punktu pocztowego (Pocztex punkt → kurier):

Jak zaimportować książkę adresową z pliku CSV

Czy artykuł był pomocny?

4753 wyświetleń