Jak ponowić odbiór zlecenia? Instrukcja
Jeśli kurier nie odebrał Twojej przesyłki możesz ponowić jej odbiór w systemie. W tym celu:
1. Wejdź w zakładkę Panel klienta → Lista zamówień → Zamówienia
2. Wybierz przesyłkę, którą chcesz ponowić
3. Naciśnij przycisk Ponów odbiór znajdujący się po prawej stronie
4. Wybierz termin planowanego odbioru i kliknij Zamawiam odbiór
Kurier w wyznaczonym terminie przyjedzie po odbiór przesyłki.
Możesz również ponowić kilka zamówień jednocześnie. W tym celu
1. Wejdź w zakładkę Panel klienta → Lista zamówień → Zamówienia
2. Wybierz opcję Ponów odbiory i wybierz przewoźnika, którego zlecenia chcesz ponowić
3. Zaznacz zamówienia, dla których chcesz ponowić odbiór (1) i wybierz termin planowanego podjazdu (2)
4. Kliknij Zamawiam odbiór (3) - kurier podjedzie w wyznaczonym terminie
Jeśli zamówienie ponawiałeś już 2 razy i kurier nadal nie podjechał skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które zajmie się dla Ciebie tą sprawą.
→ Biuro Obsługi Klienta - Pomoc i kontakt
→ Dlaczego moja przesyłka nie została odebrana?