Importy inne - Shopify

Instrukcja konfiguracji importu zamówień z Shopify do Polkurier.pl

Zaimportuj zamówienia i nadawaj przesyłki bezpośrednio, szybko i wygodnie. Korzystając z importu, możesz z łatwością nadawać przesyłki poprzez nasz portal, korzystając z pełnej funkcjonalności strony oraz z wszystkich usług, które dla Ciebie udostępniamy na naszej stronie.

Krok 1: Uzyskaj dane autoryzacyjne API Shopify

Zaloguj się do Shopify

  • Zaloguj się na swoje konto Shopify i przejdź do panelu administracyjnego sklepu.

Dodaj nową aplikację

  • Kliknij w przycisk Settings w lewym dolnym rogu.
  • W menu, które się otworzy, wybierz zakładkę Apps and sales channels.
  • Po kliknięciu tej zakładki, otworzy się nowe okno, w którym znajdziesz przycisk Develop apps.
  • Kliknij w ten przycisk, a następnie zostaniesz przeniesiony do sekcji App development.
  • Kliknij przycisk Create an app.

Wprowadź szczegóły aplikacji

W nowym oknie modalnym podaj:

  • App name: Wpisz nazwę aplikacji (np. "My Integration App").
  • App email: Wpisz swój adres e-mail.

Ustaw uprawnienia API

  • Na stronie aplikacji, w zakładce Overview, kliknij przycisk Configure admin scopes.
  • Zaznacz następujące zakresy uprawnień (scopes):
    • write_assigned_fulfillment_orders
    • read_assigned_fulfillment_orders
    • write_fulfillments
    • read_fulfillments
    • write_merchant_managed_fulfillment_orders
    • read_merchant_managed_fulfillment_orders
    • write_orders
    • read_orders
    • write_third_party_fulfillment_orders
    • read_third_party_fulfillment_orders
  • Po zaznaczeniu wymaganych uprawnień kliknij przycisk Save.

Zainstaluj aplikację i uzyskaj dane API

  • Przejdź do zakładki API credentials i kliknij przycisk Install app.
  • Po zainstalowaniu aplikacji, w sekcji Admin API access token, kliknij przycisk Reveal token once
    UWAGA: Token można zobaczyć tylko raz, więc należy go zapisać. W przeciwnym razie będzie konieczna reinstalacja aplikacji.
  • Do konfiguracji integracji z Shopify będą potrzebne następujące dane:
    • Admin API access token
    • API key
    • API secret key
    • ID sklepu (widoczny w URL, np. w URL https://admin.shopify.com/store/abc123-2/settings/apps/development/153577979905/api_credentials, ID sklepu to abc123-2).

Krok 2: Skonfiguruj plugin w Polkurier.pl

Zaloguj się do swojego konta na Polkurier.pl

  • Przejdź do swojego systemu i zaloguj się na swoje konto.

Przejdź do sekcji Integracje

  • W panelu klienta przejdź do zakładki Panel klienta → Import → Importy inne.

Przejdź do podstrony Źródła importu

  • Wybierz opcję Dodaj nowe → Shopify.

Wypełnij formularz konfiguracji

  • Wprowadź odpowiednie dane do formularza konfiguracji:
    • Nazwa na liście: Wpisz nazwę, pod jaką będzie wyświetlana ta integracja na liście.
    • URL sklepu: Wpisz URL swojego sklepu Shopify (np. abc123-2.myshopify.com).
    • API token: Wprowadź Admin API access token uzyskany z Shopify.
    • API key: Wprowadź API Key uzyskany z Shopify.
    • API Secret key: Wprowadź API Secret Key uzyskany z Shopify.

Zapisz zmiany

  • Po wypełnieniu wszystkich pól formularza, kliknij przycisk Zapisz.

Test autoryzacji

  • Podczas zapisywania zostanie przeprowadzony test autoryzacji do API Twojego konta w celu weryfikacji poprawności wprowadzonych danych. Dodatkowo zostanie pobrana lista statusów zamówień, które możesz wykorzystać w procesie importu.

Krok 3: Importuj transakcje

Filtr importu

  • Po zapisaniu konfiguracji, przejdź do sekcji Filtr importu i wybierz status transakcji, które chcesz importować.

Importuj transakcje

  • Po skonfigurowaniu wszystkich ustawień, możesz rozpocząć importowanie transakcji z Twojego sklepu Shopify do systemu Polkurier.pl. Wybierz z listy nazwę importu, z którego zamierzasz zaimportować transakcje, ustaw daty z jakiego okresu chcesz je zaimportować i wciśnij przycisk Importuj. Pobrane transakcje pojawią się poniżej.

Krok 4: Wysyłanie zamówień

  1. Wyślij zamówienia
    • Zaimportowane zamówienia możesz wysłać poprzez kliknięcie przycisku WYŚLIJ. Zostaniesz przeniesiony do formularza zamówienia, gdzie automatycznie zostaną uzupełnione dane odbiorcy itp. Uzupełnij brakujące dane i nadaj przesyłkę.

Uwagi końcowe

  • Upewnij się, że wszystkie wprowadzone dane są poprawne, aby zapewnić prawidłową komunikację z API Shopify.
  • W razie problemów skontaktuj się z działem wsparcia technicznego lub skorzystaj z instrukcji w bazie wiedzy.

Uwagi dotyczące zabezpieczeń

  • Nigdy nie udostępniaj swoich kluczy API ani tokenów osobom trzecim.
  • Regularnie aktualizuj swoje klucze API i tokeny, aby zapewnić bezpieczeństwo integracji.
Czy artykuł był pomocny?

1554 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.