Integracja z Shoper

Shoper

 

Aplikacja Polkurier.pl umożliwia integracje sklepu w platformie Shoper z naszą platformą wysyłkową. Przygotowaliśmy gotowe rozwiązanie specjalnie dla naszych klientów dzięki któremu cały proces przygotowania przesyłki kurierskiej odbywa się w Twoim sklepie internetowym. Udostępniona integracja przesyła wszystkie niezbędne dane potrzebne do realizacji przesyłki automatycznie do Polkurier.pl pozwalając oszczędzić czas w porównaniu z ręcznym uzupełnianiem danych w formularzu wysyłkowym.

Ponadto aplikacja umożliwia udostępnienie kupującemu mapy paczkomatów i punktów odbioru InPost oraz ORLEN Paczka. Korzystając z mapy kupujący może w wygodny sposób wskazać punkt, do którego ma trafić zamówienie.

 

Instrukcja instalacji:

  1. W sklepie wejdź w menu po lewej stronie “Dodatki i integracje → Aplikacje”
  2. Wybierz filtr → Szukaj i wpisz "Polkurier"
  3. Zainstaluj
  4. Zaznacz "Akceptuję regulamin"
  5. Instaluj
  6. W lewym menu "Dodatki i integracje → Moje aplikacje → Polkurier.pl"
  7. Ustawienia
  8. Wpisz ID konta oraz hasło
  9. Zaloguj się.
  10. Aby udostępnić paczkomaty / punkty RUCH kupującemu
  11. W menu po lewej stronie "Dodatki i integracje → Moje aplikacje → Polkurier.pl"
  12. Ustawienia
  13. Zaznacz dla jakich sposobów dostawy ma się wyświetlić mapka paczkomatów InPost oraz punktów RUCH
  14. "Zapisz"
     

Uwaga: w starszej wersji Shoper zamiast "Dodatki i integracje" jest "Aplikacje"

Poniżej (pliki pod artykułem) znajduje się szczegółowa instrukcja instalacji oraz obsługi aplikacji integrującej platformę Shoper z serwisem Polkurier.

Jak wygenerować Token API? Sprawdź TUTAJ

Pliki do pobrania:

Czy artykuł był pomocny?

7186 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.