Gdzie znajdę informację o zwrocie pobrań?

Informacje o zwrocie pobrań znajdują się w Panelu klienta, zakładka “Pobrania → Lista pobrań”, gdzie zawsze można sprawdzić czy i kiedy pobranie zostało zwrócone.

Statusy pobrań:

Oczekuje – oznacza, że pobranie jeszcze nie zostało przelane na konto, oczekuje na zwrot od przewoźnika. 

Wypłacone – oznacza, że pobranie zostało wypłacone, podana jest też data wypłaty pobrania oraz numer przelewu.

Kompensata – oznacza, że z pobrania została wykonana kompensata na poczet nieuregulowanych faktur. 

Aby prawidłowo ocenić, czy pobranie powinno zostać wypłacone w pierwszej kolejności należy sprawdzić w jakiej usłudze zostało wykupione pobranie oraz obliczyć termin planowanego zwrotu. 
Jak prawidłowo obliczać termin zwrotu pobrania?
Pobranie (COD) - podstawowe informacje

Następnie sprawdź, czy wszystkie faktury są opłacone. Jeśli nie - należy je uregulować.

Pobranie może zostać zwrócone również do Skarbonki, jeśli taką usługę wybierzesz podczas składania zamówienia. 
Skarbonka pobrań - podstawowe informacje 

Jeśli termin minął i wszystkie faktury na koncie masz uregulowane skontaktuj się z nami poprzez zakładkę “Kontakt”.

Czy artykuł był pomocny?

5944 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.