Gdzie znajdę informację o zwrocie pobrań?
Informacje o zwrocie pobrań znajdują się w Panelu klienta, zakładka “Pobrania → Lista pobrań”, gdzie zawsze można sprawdzić czy i kiedy pobranie zostało zwrócone.
Statusy pobrań:
Oczekuje – oznacza, że pobranie jeszcze nie zostało przelane na konto, oczekuje na zwrot od przewoźnika.
Wypłacone – oznacza, że pobranie zostało wypłacone, podana jest też data wypłaty pobrania oraz numer przelewu.
Kompensata – oznacza, że z pobrania została wykonana kompensata na poczet nieuregulowanych faktur.
Aby prawidłowo ocenić, czy pobranie powinno zostać wypłacone w pierwszej kolejności należy sprawdzić w jakiej usłudze zostało wykupione pobranie oraz obliczyć termin planowanego zwrotu.
→Jak prawidłowo obliczać termin zwrotu pobrania?
→Pobranie (COD) - podstawowe informacje
Następnie sprawdź, czy wszystkie faktury są opłacone. Jeśli nie - należy je uregulować.
Pobranie może zostać zwrócone również do Skarbonki, jeśli taką usługę wybierzesz podczas składania zamówienia.
→Skarbonka pobrań - podstawowe informacje
Jeśli termin minął i wszystkie faktury na koncie masz uregulowane skontaktuj się z nami poprzez zakładkę “Kontakt”.