Nadpłata na koncie – zdublowany przelew, zawyżony przelew

W sytuacji, gdy przez pomyłkę został wykonany przelew na wyższą kwotę, niż faktura lub faktura została podwójnie opłacona Dział Finansowy zanotuje nadpłatę na koncie. Taką nadpłatę możemy zwrócić lub rozliczyć na poczet kolejnej faktury – odpowiednią dyspozycję należy przesłać bezpośrednio do Działu Finansów na adres finanse@polkurier.pl

Czy artykuł był pomocny?

3326 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.