Jak dostarczane są faktury? Co zrobić jeśli nie mogę pobrać faktury?

Faktury wysyłane są zawsze drogą mailową na adres e-mail podany podczas rejestracji.

Dodatkowo faktura zawsze jest dostępna do pobrania na portalu w “Panelu Klienta → Faktury" wraz z rozliczeniem do faktury (Lista zamówień)

Jeśli nie możesz pobrać pliku PDF z fakturą sprawdź w pierwszej kolejności, czy pobrana faktura została zapisana w plikach pobranych. Często zdarza się tak, że plik zostanie pobrany, natomiast przeglądarka tego nie zasygnalizuje, dlatego w pierwszej kolejności przed skontaktowaniem się z nami sprawdź czy plik został zapisany. 

Czy artykuł był pomocny?

4697 wyświetleń

Dopasuj ceny do swojego biznesu
Chcesz mieć lepiej dopasowaną ofertę i niższe ceny przesyłek?
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie.
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP firmy
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać numer telefonu
Ile przesyłek miesięcznie wysyłasz?*
Ile palet miesięcznie wysyłasz?*
Proszę wyrazić zgodę
Dziękujemy za kontakt!
Dostaliśmy Twoje zapytanie.
Nasz Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą jak najszybciej
aby przedstawić Ci indywidualną wycenę przesyłek.