Aktualności

21.12.2020

GLS - Brexit - ważne zmiany

Ważna wiadomość od przewoźnika GLS - przewoźnik wstrzymuje odbiory przesyłek do UK!
W związku w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej następują zmiany w transporcie przesyłek.

Przewoźnik GLS poinformował, że w związku z brakiem miejsca na magazynie celnym, w HUBie, filiach oraz ze względu na czas przewozu przesyłek do UK
17.11.2020

Brexit - informacja dotycząca odpraw celnych

Z dniem 01.01.2021r. Wielka Brytania będzie krajem poza unijnym, w związku z tym wejdzie obowiązek dokonywania odpraw celnych dla wszystkich towarów wjeżdżających oraz wyjeżdżających z Wielkiej Brytanii. Należy pamiętać, że od dnia 01.01.2021r. należy załączyć do przesyłki wszystkie wymagane dokumenty do odprawy celnej. 
26.05.2020

Godziny pracy BOK

Szanowni Klienci, jesteśmy dla Was od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta!
24.03.2020

InPost zasady spisywania protokołu szkody online podczas epidemii

Przewoźnik InPost poinformował:
W dniu 19 marca uruchomiliśmy formularz online umożliwiający sporządzenie skróconego protokołu szkody dla uszkodzonych przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Klient może uzupełnić formularz bez udziału kuriera oraz bez konieczności udania się do Oddziału InPost. Do wypełnionego formularza należy załączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki, które są konieczne do rozpatrzenia reklamacji. W
10.06.2019

Dział Wycen Indywidualnych

Drodzy Klienci! 
Dziękujemy za Wasze miłe wiadomości odnośnie zorganizowania dla Was transportu dedykowanego. Jest nam niezmiernie miło, że nas doceniliście i wybraliście naszą firmę do zrealizowania transportu. Pamiętajcie, że jesteśmy tutaj specjalnie dla Was. 
- Dział Wycen Indywidualnych