Aktualności

24.02.2022

UPS - wysyłki na Ukrainę

Przewoźnik UPS przekazał następującą informację:
W związku z eskalacją wydarzeń w Ukrainie, usługi odbioru i doręczenia do/z Ukrainy zostały zawieszone do odwołania. Nie jesteśmy obecnie w stanie określić, kiedy serwis zostanie przywrócony. Przesyłki znajdujące się w transporcie będą tymczasowo przechowywane w naszej sieci. Operacje analizują scenariusze postępowania z tym wolumenem i
15.10.2021

UPS - ważne opłaty w okresie świątecznym oraz informacje dotyczące terminów dostaw

Szanowni Klienci,
przypominamy, że zbliża się okres szczytu paczkowego i przewoźnicy już rozpoczynają do niego przygotowania. 
Aktualne komunikaty będą pojawiać się na bieżąco w zakładce Aktualności na stronie głównej, dlatego zachęcamy do zapoznawania się z nimi oraz informowania swoich odbiorców. 
W okresie szczytu paczkowego, UPS przygotowuje swoją sieć połączeń tak, aby wszystkie paczki
22.09.2021

Nowy system weryfikacji klienta

Szanowni Klienci, 
W trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz w celu usprawnienia procesu Obsługi Klienta wprowadziliśmy nowy system weryfikacji klienta.
Podczas łączenia się z infolinią Polkurier.pl system poprosi o podanie Państwa indywidualnego numeru klienta (ID) oraz kodu telefonicznego. 
Podanie poprawnych danych spowoduje, że zostaniecie Państwo automatycznie zweryfikowani przez system. 
Po weryfikacji kolejnym krokiem będzie wybranie
20.09.2021

Godziny pracy BOK od dnia 21.09.2021

Szanowni Klienci, od dnia 21.09.2021r. Biuro Obsługi Klienta czynne będzie od 8:00 do 17:00 - zapraszamy do kontaktu!
30.08.2021

Paczka w RUCHu zmienia nazwę na Orlen Paczka od 1 września 2021

Uwaga! Od 1 września 2021r. przewoźnik Paczka w RUCHu zmienia nazwę na Orlen Paczka. 
08.04.2021

BOK - aktualne godziny pracy

Szanowni Klienci, aktualnie Biuro Obsługi Klienta dostępne jest w godzinach od 8 do 16, od poniedziałku do piątku. Zapraszam do kontaktu drogą telefoniczną lub poprzez formularz dostępny na stronie 
21.12.2020

GLS - Brexit - ważne zmiany

Ważna wiadomość od przewoźnika GLS - przewoźnik wstrzymuje odbiory przesyłek do UK!
W związku w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej następują zmiany w transporcie przesyłek.

Przewoźnik GLS poinformował, że w związku z brakiem miejsca na magazynie celnym, w HUBie, filiach oraz ze względu na czas przewozu przesyłek do UK
17.11.2020

Brexit - informacja dotycząca odpraw celnych

Z dniem 01.01.2021r. Wielka Brytania będzie krajem poza unijnym, w związku z tym wejdzie obowiązek dokonywania odpraw celnych dla wszystkich towarów wjeżdżających oraz wyjeżdżających z Wielkiej Brytanii. Należy pamiętać, że od dnia 01.01.2021r. należy załączyć do przesyłki wszystkie wymagane dokumenty do odprawy celnej. 
26.05.2020

Godziny pracy BOK

Szanowni Klienci, jesteśmy dla Was od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta!
24.03.2020

InPost zasady spisywania protokołu szkody online podczas epidemii

Przewoźnik InPost poinformował:
W dniu 19 marca uruchomiliśmy formularz online umożliwiający sporządzenie skróconego protokołu szkody dla uszkodzonych przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Klient może uzupełnić formularz bez udziału kuriera oraz bez konieczności udania się do Oddziału InPost. Do wypełnionego formularza należy załączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki, które są konieczne do rozpatrzenia reklamacji. W