Aktualności

17.10.2022

InPost - przerwa serwisowa 23-24.10.2022, w godzinach 18:00-03:00

Przewoźnik InPost informuje, że w terminie 23-24.10.2022, w godzinach 18:00-03:00 nastąpi przerwa serwisowa. 
Będzie działać:
- Termin ważności etykiet zostanie wydłużony o czas okna serwisowego; 
- Termin ważności odbioru dla paczek umieszczonych w automacie Paczkomat® zostanie wydłużony o czas przerwy serwisowej;
- Termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas okna serwisowego;
- Będzie możliwy odbiór
13.10.2022

Pocztex - wysyłka ptaków wznowiona

Przewoźnik Pocztex poinformował, iż wznowiono przyjmowanie przesyłek Pocztex z zawartością żywych ptaków.
Przypominamy, że żywe ptaki oraz owady w usłudze Pocztex należy nadać przed godziną graniczną wskazaną dla danego serwisu oraz z usługą dodatkową „Ostrożnie”.
Nadawca zobowiązany jest do zapewnienia opakowania dostosowanego do przesyłanej zawartości i spełniającego wymogi określone w przepisach o
12.10.2022

GLS - kolejne dni strajku w Wielkiej Brytanii

Przewoźnik GLS informuje, że kolejne dni strajku pracowników Royal Mail zostały zaplanowane na 13, 20 i 25 października. W związku z tym mogą pojawić się pewne opóźnienia w obsłudze przesyłek do Wielkiej Brytanii w wyznaczonych terminach.
Podobnie jak w przypadku wcześniejszych akcji strajkowych, przewoźnik GLS będzie dokładać wszelkich starań, by standard
12.10.2022

GLS - opóźnienia w doręczeniach przesyłek we Francji

Przewoźnik GLS poinformował, że z powodu zakłóceń w dostawach paliw we Francji tamtejszy związek zawodowy z uwagi na rosnącą inflację 10.10.2022 r. podjął decyzję o rozpoczęciu strajku w czterech sortowniach we Fleury, Roissy, Brive oraz Lyon. W wyniku tego powstały bardzo duże opóźnienia w obsłudze paczek.
Przewoźnik GLS dokłada wszelkich starań,
10.10.2022

DPD - zmiany w zasadach składania zamówień

Drodzy Klienci, informujemy że przewoźnik DPD zmienił zasady dotyczące składania zamówień na wybrany przedział godzinowy. Od teraz wymagane jest złożenie zamówienia min. 4 godziny przez końcem przedziału, czyli np. jeśli chcesz zamówić kuriera po odbiór w przedziale 12:00 – 14:00, takie zamówienie należy złożyć do godziny 10:00
01.10.2022

UPS - opłata sezonowa w okresie szczytu paczkowego od 2 października do 14 stycznia

Drodzy Klienci, przypominamy, że zbliża się okres szczytu paczkowego i przewoźnicy już rozpoczynają do niego przygotowania. 
Komunikaty od przewoźników będą pojawiać się na bieżąco w zakładce “Aktualności” na stronie głównej, dlatego zachęcamy do zapoznawania się z nimi oraz informowania swoich odbiorców. 
W okresie szczytu paczkowego przewoźnik UPS przygotowuje swoją sieć połączeń tak,
21.09.2022

GLS - awaria sortowni w Tongeren (Belgia) w nocy z 20 na 21 września

Drodzy Klienci, przewoźnik GLS poinformował o awarii sortowni w Tongeren w Belgii, która miała miejsce w nocy z 20 na 21 września. W związku z awarią mogą pojawić się opóźnienia w obsłudze paczek przechodzących przez Tongeren.
12.09.2022

DotPay

Informujemy, że płatności DotPay ponownie działają. 
12.09.2022

Awaria DotPay 12.09.2022

Drodzy klienci, wystąpiła awaria w DotPay w związku z czym występują utrudnienia w opłacaniu zleceń. Informujemy, że trwają prace naprawcze, jak tylko usterka zostanie usunięta od razu będziemy Was informować. Przepraszamy za utrudnienia. 
09.09.2022

GLS - zamknięty HUB w San Giuliano Milanese i magazyn w Sesto Ulteriano (Włochy)

Drodzy Klienci, przekazujemy ważną informację od przewoźnika GLS dotyczącą jednego z regionów we Włoszech:
W związku z nagłą sytuacją awaryjną (pożar firmy w pobliżu naszej sortowni), międzynarodowy HUB GLS w San Giuliano Milanese i nasz lokalny magazyn w Sesto Ulteriano ze względów bezpieczeństwa zostały dziś zamknięte przez lokalne władze. (08.09.2022)
Z tego