Aktualności

10.10.2022

DPD - zmiany w zasadach składania zamówień

Drodzy Klienci, informujemy że przewoźnik DPD zmienił zasady dotyczące składania zamówień na wybrany przedział godzinowy. Od teraz wymagane jest złożenie zamówienia min. 4 godziny przez końcem przedziału, czyli np. jeśli chcesz zamówić kuriera po odbiór w przedziale 12:00 – 14:00, takie zamówienie należy złożyć do godziny 10:00
01.10.2022

UPS - opłata sezonowa w okresie szczytu paczkowego od 2 października do 14 stycznia

Drodzy Klienci, przypominamy, że zbliża się okres szczytu paczkowego i przewoźnicy już rozpoczynają do niego przygotowania. 
Komunikaty od przewoźników będą pojawiać się na bieżąco w zakładce “Aktualności” na stronie głównej, dlatego zachęcamy do zapoznawania się z nimi oraz informowania swoich odbiorców. 
W okresie szczytu paczkowego przewoźnik UPS przygotowuje swoją sieć połączeń tak,
21.09.2022

GLS - awaria sortowni w Tongeren (Belgia) w nocy z 20 na 21 września

Drodzy Klienci, przewoźnik GLS poinformował o awarii sortowni w Tongeren w Belgii, która miała miejsce w nocy z 20 na 21 września. W związku z awarią mogą pojawić się opóźnienia w obsłudze paczek przechodzących przez Tongeren.
12.09.2022

DotPay

Informujemy, że płatności DotPay ponownie działają. 
12.09.2022

Awaria DotPay 12.09.2022

Drodzy klienci, wystąpiła awaria w DotPay w związku z czym występują utrudnienia w opłacaniu zleceń. Informujemy, że trwają prace naprawcze, jak tylko usterka zostanie usunięta od razu będziemy Was informować. Przepraszamy za utrudnienia. 
09.09.2022

GLS - zamknięty HUB w San Giuliano Milanese i magazyn w Sesto Ulteriano (Włochy)

Drodzy Klienci, przekazujemy ważną informację od przewoźnika GLS dotyczącą jednego z regionów we Włoszech:
W związku z nagłą sytuacją awaryjną (pożar firmy w pobliżu naszej sortowni), międzynarodowy HUB GLS w San Giuliano Milanese i nasz lokalny magazyn w Sesto Ulteriano ze względów bezpieczeństwa zostały dziś zamknięte przez lokalne władze. (08.09.2022)
Z tego
12.07.2022

Aktualizacja wtyczki PrestaShop

Informujemy, że wtyczka PrestaShop została zaktualizowana. Aby była dostępna usługa InPost Paczkomat-Kurier wtyczkę należy pobrać i zaktualizować; można ją pobrać z zakładki “Integracje” 
→ Integracje
29.06.2022

Poczta Polska - ważne zmiany

Drodzy Klienci, informujemy, że Poczta Polska wprowadza zmiany usług, które będą obowiązywać od 01.07.2022, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. 
→ W dniu dzisiejszym (29.06.2022) usługa Pocztex24 oraz Kurier48 są już niedostępne - prosimy w tym czasie składać zlecenia na pozostałych przewoźników, którzy są dostępni na naszym portalu. 
→ Zlecenia złożone
23.06.2022

Pocztex - przewóz żywych zwierząt wstrzymany

Uwaga! Poczta Polska poinformowała, że w związku ze wzrostem temperatur i sezonem letnim wstrzymuje odbiór przesyłek zawierających żywe zwierzęta. Przewóz żywych zwierząt wstrzymany jest do odwołania.
14.06.2022

Pomoc i kontakt - nowe tematy

Drodzy Klienci, aby ułatwić Wam kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta zaktualizowaliśmy naszą zakładkę “Pomoc i kontakt” o dodatkowe tematy do wyboru. 
Nowe tematy to:
Inny temat → 1. Mam sugestię dotyczącą portalu lub współpracy / 2. . Mam uwagi dotyczące czasu transportu przesyłki 
Generowanie zleceń → Nie mogę złożyć zamówienia - wyświetla się