Nowy system weryfikacji klienta
Szanowni Klienci,
W trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz w celu usprawnienia procesu Obsługi Klienta wprowadziliśmy nowy system weryfikacji klienta.
Podczas łączenia się z infolinią Polkurier.pl system poprosi o podanie Państwa indywidualnego numeru klienta (ID) oraz kodu telefonicznego.
Podanie poprawnych danych spowoduje, że zostaniecie Państwo automatycznie zweryfikowani przez system.
Po weryfikacji kolejnym krokiem będzie wybranie tematu rozmowy:
- Obsługa przesyłek
- Obsługa płatności
- Obsługa reklamacji
za pomocą klawiatury numerycznej Państwa telefonu. Następnie zostaniecie Państwo połączeni z działem właściwym dla sprawy, w której się kontaktujecie.
W trosce o Państwa komfort nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00
Przypominamy – numer klienta (ID) jest Państwa loginem, znajdziecie go Państwo wraz z kodem telefonicznym w Panelu Klienta. Numer klienta znajdziecie Państwo również na umowie, fakturze lub innym dokumencie.