Ostatnie aktualności

Nowy system weryfikacji klienta

Szanowni Klienci, 

W trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz w celu usprawnienia procesu Obsługi Klienta wprowadziliśmy nowy system weryfikacji klienta.
Podczas łączenia się z infolinią Polkurier.pl system poprosi o podanie Państwa indywidualnego numeru klienta (ID) oraz kodu telefonicznego. 
Podanie poprawnych danych spowoduje, że zostaniecie Państwo automatycznie zweryfikowani przez system. 
Po weryfikacji kolejnym krokiem będzie wybranie tematu rozmowy: 

- Obsługa przesyłek
- Obsługa płatności 
- Obsługa reklamacji 

za pomocą klawiatury numerycznej Państwa telefonu. Następnie zostaniecie Państwo połączeni z działem właściwym dla sprawy, w której się kontaktujecie. 

W trosce o Państwa komfort nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00

Przypominamy – numer klienta (ID) jest Państwa loginem, znajdziecie go Państwo wraz z kodem telefonicznym w Panelu Klienta. Numer klienta znajdziecie Państwo również na umowie, fakturze lub innym dokumencie. 

kod_telefo_png_0_png_png.png