InPost - przerwa serwisowa w dniu 04.06.2022 w godzinach 6:00-18:00
Przewoźnik InPost poinformował o przerwie serwisowej w dniu 04.06.2022 w godzinach 6:00-18:00
BĘDZIE DZIAŁAĆ:
- TERMIN WAŻNOŚCI ETYKIET ZOSTANIE WYDŁUŻONY o czas okna serwisowego;
- TERMIN WAŻNOŚCI ODBIORU DLA PACZEK UMIESZCZONYCH W PACZKOMACIE ZOSTANIE WYDŁUŻONY o czas przerwy serwisowej;
- Będzie możliwy odbiór paczek umieszczonych w Paczkomatach (przy użyciu kodu odbioru oraz kodu QR);
- Będzie możliwy wybór Paczkomatu jako opcji dostawy oraz spośród listy urządzeń dostępnych na wyświetlanej mapie;
- Będzie możliwe zdalne otwarcie skrytki za pomocą aplikacji.
NIE BĘDZIE DZIAŁAĆ:
- Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych dla Paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek (PaczkoPunkt) – utworzenie przesyłek i wygenerowanie etykiet będą możliwe po zakończeniu okna serwisowego;
- Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców dotyczące m.in. kodów odbioru czy statusów przesyłek. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
- W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www, w aplikacji mobilnej InPost Mobile oraz na platformie WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
- Nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
Doręczenia przesyłek z Usługą Paczka w Weekend nie będą realizowane zarówno w sobotę, jak i w niedzielę (4-5.06.2022). Przesyłki nadane w piątek (3.06.2022) zostaną doręczone w poniedziałek (6.06.2022) jako przesyłki standardowe.