InPost - przerwa serwisowa 23-24.10.2022, w godzinach 18:00-03:00
Przewoźnik InPost informuje, że w terminie 23-24.10.2022, w godzinach 18:00-03:00 nastąpi przerwa serwisowa.
Będzie działać:
- Termin ważności etykiet zostanie wydłużony o czas okna serwisowego;
- Termin ważności odbioru dla paczek umieszczonych w automacie Paczkomat® zostanie wydłużony o czas przerwy serwisowej;
- Termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas okna serwisowego;
- Będzie możliwy odbiór paczek umieszczonych w urządzeniu Paczkomat® (przy użyciu kodu odbioru oraz kodu QR);
- Będzie możliwy wybór automatu Paczkomat® jako opcji dostawy oraz spośród listy urządzeń dostępnych na wyświetlanej mapie.
Nie będzie działać:
- Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek dla urządzeń Paczkomat® i Punktów Obsługi Paczek (PaczkoPunkt) – utworzenie przesyłek i wygenerowanie etykiet będzie możliwe po zakończeniu okna serwisowego;
- Nie będzie możliwości nadawania oraz umieszczania paczek w urządzeniu Paczkomat®;
- Nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
- Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców dotyczące m.in. kodów odbioru czy statusów przesyłek; wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
- W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www, w aplikacji mobilnej InPost Mobile oraz na platformie WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
- Nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
- Nie będzie możliwości przekierowywania przesyłek;